diumenge, 7 de setembre de 2014

Aura 7: Seda


M'estic teixint el niu que potser serà la meva tomba si em bullen el capoll per robar-me els 1000 metres de fil fort, però suau com la carícia d'una papallona.
Mentre vaig fent la tasca no sé quin geni ocult m'explica una història de terror.
De la meva baba fabriquen un teixit càlid i amorós, el tallen en fragments quadrats, després, un home ferm hi estampa unes taques de colors.  El resultat n'és un mocador que va a parar al mercat d'una ciutat al costat d'un mar que va veure néixer antigues civilitzacions on una noia de grans ulls negres el compra per cobrir-se els cabells.
Un dia rep instruccions i amb el mocador embolica un artefacte. Pren el farcell en braços com si fos un infant i es fica dins un túnel a enterrar-hi la vida amb una rosa de foc.